Szkolenia
UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
Data
X. 2007-III.2008
Klient
Sieć marketów sprzętu RTV/AGD.
Cel
Podniesienie kompetencji kierowniczych uczestników projektu.
Przygotowanie uczestników do przejęcia nowych zadań.
Zasięg
Ogólnopolski, 45 kierowników średniego szczebla.
Opis
Prace rozpoczęliśmy od wywiadów indywidualnych z wybranymi Kierownikami z różnych regionów Polski.
W oparciu o zindywidualizowany Arkusz Oceny Trudności zawodowych zebraliśmy oczekiwania od wszystkich zaangażowanych w projekt uczestników. Omówiliśmy z działem HR i bezpośrednim szefem efekt analizy potrzeb.
Po tych działaniach przygotowaliśmy projekt rozwoju Umiejętności Menedżerskich.
Efekt
Kadra Kierownicza została przygotowana do pełnienia nowej roli w ramach struktury Firmy. Został ujednolicony poziom kompetencji kierowniczych.
TRAIN THE TRAINERS
Data
2006 - 2008
Klient
Szkoła Auto.
Cel
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Train The Trainers dla instruktorów Szkoła Auto.
Zasięg
Wszyscy instruktorzy Szkoła Auto.
Opis
Na zrealizowany u Klienta projekt Train The Trainers składają się takie działania jak:
-przygotowanie metodologiczne usługi szkoleniowej (4 produkty edukacyjne, w oparciu o merytorykę dostarczoną przez Klienta)
-rozwój kompetencji trenerskich instruktorów Szkoła Auto poprzez cykl szkoleń i coaching indywidualny.
Efekt
Przygotowanie produktów edukacyjnych.
Przygotowanie Pracowników do prowadzenia zajęć w oparciu o efektywne techniki uczenia osób dorosłych.
Podniesienie jakości świadczonych usług.
NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE
Data
X.2006-V.2007
Klient
Firma z branży FMCG-słodycze.
Cel
Zwiększenie efektywności pracy Przedstawicieli Handlowych.
Zasięg
Cała Polska, 230 Przedstawicieli Handlowych
Opis
Pracę rozpoczęliśmy od poznania nawyków PH klienta –obserwacja dnia pracy (10 PH) wg Karty Oceny Pracy PH.
Na podstawie obserwacji i badań rynkowych ustaliliśmy obszary rozwojowe w zakresie Merchandisingowej Rozmowy Handlowej.
Przygotowaliśmy efektywne narzędzia do prowadzenia negocjacji merchandisingowych.
Wdrożyliśmy działania podczas szkoleń.
Efekt
Podniesienie efektywności „półki” produktów Klienta.
Weryfikacja znajomości standardu rozmowy handlowej funkcjonującej u Klienta.
Ujednolicenie wiedzy z zakresu merchandisingu.
Poznanie i wdrożenie nowych rozwiązań negocjacyjnych.