SZKOLENIA OTWARTE

Wybierz szkolenie dla siebie

Szkolenia on-line

Szkolenia on-line

Zostań Liderem Zmiany - Zarządzanie zmianą. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu zarządzania zmianą w organizacji. Szkolenie kierujemy do osób odpowiedzialnych w swoich strukturach i organizacja za przeprowadzania ludzi przez proces szeroko rozumianej zmiany. Czytaj więcejZgłoś udział

Zorganizuj spotkanie biznesowe on-line Kiedy coraz więcej pracowników pracuje zdalnie dochodzą spotkania on-line. Czy rządzą się takimi samymi prawami? A może jeszcze nigdy nie organizowałeś/ organizowałaś takiego spotkania i masz obawy „jak to wyjdzie”? A może robisz to często i chcesz się upewnić, że robisz to dobrze? Zapraszam na 90 - minutowy webinar. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 11 Grudnia 2023
ON-LINE, 11 Marca 2024

Zdalne zarządzanie w czasach VUCA. Warsztat on-line Szkolenie kierujemy do koordynatorów, team liderów, menadżerów, kierowników liniowych, kadry zarządzającej. W czasach, które nazywamy czasami VUCA – nieprzewidywalnych, permanentnie zmieniających się, pojawia się tak zwany „czarny Łabędź” i wywraca wszystko jeszcze bardziej do góry nogami. Wg książki Nassim N. Taleb „Czarny łabędź” to wydarzenie, które spada na nas nagle i odciska piętno na naszym życiu prywatnym i zawodowym. Koronoawirus to nasz dzisiejszy światowy „Czarny Łabędź”. Skutki widać na każdym kroku, choćby w odwoływaniu światowych konferencji i spotkań, czy coraz niższej frekwencji pracowników w pracy. • Jak w związku z tym, przygotować zespół i organizację do pracy zdalnej? • O co zadbać, by efektywność zespołu pracującego z domu nie spadła? • Jak zabezpieczyć aspekty prawne w pracy zdalnej? Czytaj więcejZgłoś udział

Zdalne zarządzanie w czasach VUCA. 90 MINUTOWY Webinar Szkolenie kierujemy do koordynatorów, team liderów, menadżerów, kierowników liniowych, kadry zarządzającej. W czasach, które nazywamy czasami VUCA – nieprzewidywalnych, permanentnie zmieniających się, pojawia się tak zwany „czarny Łabędź” i wywraca wszystko jeszcze bardziej do góry nogami. Wg książki Nassim N. Taleb „Czarny łabędź” to wydarzenie, które spada na nas nagle i odciska piętno na naszym życiu prywatnym i zawodowym. Koronoawirus to nasz dzisiejszy światowy „Czarny Łabędź”. Skutki widać na każdym kroku, choćby w odwoływaniu światowych konferencji i spotkań, czy coraz niższej frekwencji pracowników w pracy. • Jak w związku z tym, przygotować zespół i organizację do pracy zdalnej? • O co zadbać, by efektywność zespołu pracującego z domu nie spadła? • Jak zabezpieczyć aspekty prawne w pracy zdalnej? Czytaj więcejZgłoś udział

Zdalne zarządzanie efektywnością i konfliktem w zespole. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie w zakresie zdalnego zarządzania zespołem i reagowania na sytuacje konfliktowe w zespole. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą nabyć umiejętności efektywnego zarządzania zespołem swoich pracowników oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole w czasach VUCA. Czytaj więcejZgłoś udział

Zarządzanie przez cele. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu zarządzania przez cele. Szkolenie kierujemy do osób prowadzących własny biznes oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla w dużych firmach. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 28 - 29 Lutego 2024

Zarządzanie projektami. Warsztat on-line. Celem nadrzędnym szkolenia Zarządzanie projektami jest podniesienie i ujednolicenie kompetencji pracowników w zakresie zarządzania projektami. Zależy nam na tym, aby uczestnicy szkolenia rozwinęli umiejętność realizacji projektów z wykorzystaniem sprawdzonych metodologii PM, wykorzystywali podstawowe narzędzia projektowe i zdobyli umiejętność funkcjonowania w ramach większej całości oraz szeregu zależności procesowych. Szkolenie odpowie na pytanie jak prowadzić i kontrolować projekt aby zwiększyć szanse na osiągnięcie sukcesu oraz wyznaczonego celu. Czytaj więcejZgłoś udział

Umiejętności menedżerskie. Warsztat on-line Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu kluczowych kompetencji menedżerskich. Szkolenie kierujemy do początkujących menedżerów, którzy potrzebują przygotowania do pełnienia roli menedżera. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 12 - 13 Marca 2024

Savoir- vivre w biznesie. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności osobiste z zakresu savoir-vivre w biznesie. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą poznać zasady i dobre zwyczaje funkcjonowania w relacjach biznesowych. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 20 - 21 Marca 2024

Rozwój w zmianie. Warsztat on-line Szkolenie kierujemy do menadżerów, kierowników liniowych, kadry zarządzającej. W tym kontekście, efektywne wykorzystanie wewnętrznych zasobów wymaga głębokiego zrozumienia potrzeb oraz ewentualnych ograniczeń na poziomie organizacyjnym, zespołowym i indywidualnym. Umożliwia to lepsze zarządzanie ryzykami, a co za tym idzie wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych, a także szybsze „wychwytywanie” szans. Niezmiernie ważne są przy tym: umiejętność reagowania „tu i teraz” oraz niwelowanie napięć. Czytaj więcejZgłoś udział

Rekrutacja. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu rekrutacji. Szkolenie kierujemy do osób prowadzących własne biznesy, specjalistów HR i menedżerów w dużych firmach ,którzy są całkowicie lub w części odpowiedzialni za dobór swoich pracowników. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 27 Marca 2024

Planowanie strategii. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu planowania strategicznego. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności budowania strategii rozwoju biznesu, zarówno na poziomie działu jak i całej organizacji. Czytaj więcejZgłoś udział

Personal Branding czyli budowanie marki osobistej. 2 dniowy warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności osobiste z zakresu budowania własnej marki osobistej. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć znajomość własnego potencjału i kreować swój wizerunek poprzez świadome budowanie własnej marki. Czytaj więcejZgłoś udział

Personal Branding czyli budowanie marki osobistej. 1-dniowy Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności osobiste z zakresu budowania własnej marki osobistej. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć znajomość własnego potencjału i kreować swój wizerunek poprzez świadome budowanie własnej marki. Czytaj więcejZgłoś udział

Motywowanie pracowników. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności menedżerskie z zakresu motywowania pracowników.. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą nauczyć się realnie wpływać na poziom zaangażowania swoich pracowników w wykonywane zadania zawodowe. Czytaj więcejZgłoś udział

Kolega szefem. Warsztat on-line Szkolenie kierujemy do grupy Team Liderów/Kordynatorów. Organizacje będą potrzebowały sprawnych, zgranych zespołów, na czele których staną dojrzali liderzy. A czy może być lepszy manager niż ktoś wywodzący się zespołu, kto zna wszystkie mocne strony i potencjał swoich kolegów? Trzeba go tylko do tego właściwie przygotować. Czytaj więcejZgłoś udział

Employer Branding - Ambasador Marki Pracodawcy. Warsztat on-line. Szkolenie mające na celu nauczyć uczestników efektywnego wykorzystania Social Media do stworzenia profesjonalnego profilu i personal brandingu Ambasadorów Marki. Czytaj więcejZgłoś udział

Efektywna komunikacja w biznesie. Warsztat on-line. Szkolenie rozwijające umiejętności osobiste z zakresu efektywnej komunikacji w biznesie. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą nabyć nowe umiejętności komunikowania się oraz zwiększyć efektywność swojej komunikacji w biznesie. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 21 Czerwca 2024
ON-LINE, 22 Maja 2024

CUSTOMER EXPERIENCE. Warsztat on-line. Budowanie marki i doświadczenia Klienta to wszystkie działania w firmie, które zmierzają ku temu, aby Klient kupił nasze produkty i usługi. Szkolenie CX kierujemy do wszystkich, którzy stykają się z Klientem i biorą w ten sposób udział w budowaniu doświadczenia Klienta z firmą/marką. Czytaj więcejZgłoś udział

Miejsca i terminy szkolenia

ON-LINE, 06 - 07 Marca 2024

Strony