Akademia menedżera
Data
I ETAP: IV.2008-IX.2008
II ETAP:IV.2009-IX.2010
Klient
KAUFLAND POLSKA MARKETY Sp. z o.o.
Cel
Weryfikacja poziomu kompetencji kierowniczych osób dedykowanych do projektu.
Rozwój wyselekcjonowanych Kluczowych Kompetencji kierowniczych.
Przygotowanie do budowy systemu HiPo.
Zasięg/Zakres
12 Kierowników centrali firmy.
Opis
Wraz z Zarządem firmy zbudowaliśmy projekt Akademia Menedżera.
Otwarciem długoterminowych działań rozwojowych była sesja Development Centre.
Celem DC była weryfikacja poziomu kompetencji kierowniczych i wyselekcjonowanie 5 Kluczowych Kompetencji rozwojowych.
Przygotowany Program Akademii Menedżera rozwija deficyty uczestników w konkretnych Kluczowych Kompetencjach.
Podzieliliśmy pracę na dwa etapy. W pierwszym skupiamy się na zarządzaniu innymi, drugi zaś to zarządzanie sobą.
Efekt
Weryfikacja poziomu Kluczowych Kompetencji.
Wskazanie indywidualnych obszarów rozwoju kierowników.
Ujednolicenie poziomu wiedzy.
Podniesienie kompetencji kierowniczych.
Przygotowanie do uruchomienia programów indywidualnego rozwoju pracowników.