Tworzenie standardów obsługi klienta

Tworzenie standardów obsługi klienta

Data
VIII 2002 - III 2003
 
Klient
Operator telefonii komórkowej.
 
Cel
Wdrożenie w sieci sprzedaży jednolitego standardu obsługi klienta.
 
Zasięg
Polska Północna.
 
Opis
Uczestniczyliśmy we wdrożeniu standardu obsługi klienta.
Realizacja projektu odbywała się wieloetapowo.
Krokiem pierwszym było poinformowanie Pracowników na sesjach szkoleniowych o nowych standardach obsługi w sieci sprzedaży oraz zbudowanie motywacji do wdrożenia projektu.
Etap drugi wiązał się z kilkudniowym pobytem trenera w punkcie sprzedaży i intensywnym prowadzeniu coachingu Pracowników, korygowaniu błędów i aktywnym wprowadzaniu standardów obsługi klienta do zachowań personelu sprzedażowego.
Etap trzeci to coaching Kierowników salonów sprzedaży. Celem tego była praca nad utrzymaniem wdrożonego standardu obsługi.
 
Efekt
Efektem naszej pracy było wdrożenie opracowanego
standardu obsługi klienta.
Wprowadzony standard zachowań sprzedażowych przyniósł planowany i oczekiwany wzrost sprzedaży usług Firmy na poziomie 20%.