System sprzedaży detalicznej
Data
I etap: XI 2006 - IV 2007
Klient
Globalna sieć hurtowni samoobsługowych.
Cel
Zmiana postaw odbiorców produktów Klienta.
Wzmocnienie wizerunku Klienta w oczach odbiorców.
Wsparcie efektywności działań promocyjnych Klienta.
Wdrożenie w sieci sprzedaży jednolitego standardu obsługi klienta.
Zwiększenie sprzedaży produktów Klienta.ięg / Zakres
Zakres/Zasięg
Cała Polska, 1400 sklepów detalicznych będących klientami sieci hurtowni.
Opis
W oparciu o dogłębną analizę ponad 50 sklepów detalicznych będących grupą docelową działań Klienta stworzyliśmy System Sprzedaży Detalicznej składający się takich obszarów jak:
1.Obsługa klienta w sprzedaży detalicznej.
2. Lay out i zarządzanie półką.
3. Działania merchandisingowe i techniki promocji.
W ramach tych trzech obszarów przygotowaliśmy szkolenia tematyczne.
Efekt
Wzmocnienie lojalności u odbiorców Klienta.
Wzrost sprzedaży produktów Klienta.
Zmiana sposobu prowadzenia biznesu u klientów docelowych projektu.
Zaspokojenie potrzeb właścicieli sklepów detalicznych.