Informacje ogólne:
DEDYKOWANI TRENERZY:
Konsultantka, trenerka, akredytowany coach ACC ICF.
Ma ponad 15 lat doświadczenia biznesowego w branży linii lotniczych w obszarach sprzedaży i obsługi klienta, w tym 7 lat na stanowiskach menedżerskich.
Główne obszary specjalizacji trenerskiej i doradczej to obsługa klienta i sprzedaż oraz rozwój przywództwa i umiejętności menedżerskich.
Wspiera Klientów zarówno w osiąganiu celów osobistych, jak i w zwiększaniu efektywności i skuteczności zespołowej. Pracuje z menedżerami różnego szczebla od liniowych do top menegement.
Obszar jej specjalizacji to projekty z zakresu Customer Experience oraz projekty skupione na rozwijaniu kompetencji miękkich takich jak efektywna komunikacja i budowanie relacji , zarządzanie zespołem i współpraca w zespołach, budowanie autorytetu, zarządzanie zmianą. Na swoim koncie ma ponad 1000 dni szkoleniowych.
Współpracowała z takimi firmami jak Skoda, Volkswagen Group Polska, Philips Healthcare, Inter Cars, Scania Polska, Polpharma, CTDI Polska, Kuehne+Nagel, BGŻ BNP Paribas, Leroy Merlin, Novartis Pharma AG, Raben Polska, Wezyr Holidays, Eurocash, Inter Cars, Kuehne+Nagel, DSV, Skoda, Bank BPH, BZWBK, BZWBK Aviva.
Certyfikowany Trener biznesu oraz menedżer z 13 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i coachingu umiejętności menedżerskich oraz blisko 16 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży.
Zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych, warsztatów i innych działań rozwojowych dedykowanych menedżerom różnych szczebli zarządzania. Pracowała głównie z menedżerami o dużych i rozbudowanych strukturach oraz z top managementem dużych korporacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich takich jak motywowanie, budowanie i zarządzanie zespołem, komunikacja zarządcza, prowadzenie rozmów z pracownikami, oceny okresowe, delegowanie zadań. Współtworzyła Akademię rozwoju dla menedżerów oraz działania związane z Assessment Centre i Development Centre, a także indywidualne sesje coachingowe ukierunkowane na rozwój kompetencji menedżerskich.
Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem i efektywności osobistej, planowania i zarządzania zadaniami.
Realizowała programy szkoleniowe i rozwojowe dla wielu organizacji min.: Renault, Raben, Takeda, BSH, Dr.Oetker, Skoda, Warta, BSH, PSG, Sii, Frosta, Cersanit, Oriflame.
Opis szkolenia:
- Efektywność pracy zdalnej: priorytety. Pilne/ważne
- Gdzie efektywność tracimy a gdzie możemy ją zyskać?
- Niezbędne rutyny w pracy zdalnej- best practices
- Mail, czat, telefon, telekonferencja, vidoekonferencja
- Zasady spotkania zdalnego one2one
- Zasady pracy zespołowej w zespole pracującym zdalnie
- Wykorzystanie wirtualnego pokoju
6. Jak zachować work life balance w pracy zdalnej?
- Mój dom moja twierdza czy Home Office?