Informacje ogólne:
Czas trwania:
4 sesje po 4 godziny dydaktyczne łącznie 16 godzin dydaktycznych zajęć.
Cena:
DEDYKOWANI TRENERZY:
Trenerka, coach i mediator. W zawodzie trenera od 11 lat, w sali szkoleniowej spędziła ponad 1000 dni. Pracuje głównie z menadżerami różnego szczebla oraz ich zespołami. Specjalizuje się w coachingu biznesowym, osobistym i zespołowym. Pomaga rozwijać umiejętności menedżerskie min.zdolności przywódcze, budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem i sytuacjami konfliktowymi. Jest ekspertem w obszarze efektywności osobistej-zarządania czasem i organizacji czasu pracy oraz wyznaczania celów i priorytetów.
Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Samsung Electronics Polska.
Opis szkolenia:
Program szkolenia:
MODUŁ 1: Cele a strategia firmy / działu
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Korzyści z pracy z celami
2. Ujednolicenie pojęcia celu.
3. Mechanizm wyznaczania celów na poziomie strategicznym i operacyjnym.
4. Praca z celami na różnych poziomach firmy.
MODUŁ 2: System zarządzania przez cele
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Cele a zarządzanie przez cele.
2. Zdefiniowanie systemu i korzyści wynikających z pracy z systemem.
3. Modelu systemu zarządzania przez cele.
4. Praktyczne wykorzystanie modelu SMART w wyznaczaniu celów.
MODUŁ 3: Wdrożenie systemu zarządzania przez cele
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Praca z wyznaczaniem zadań w relacji menedżer – pracownik.
2. Praktyka wyznaczania celów i zadań w relacjach menedżer – pracownik.
3. Określanie standardów aktywności – miary.
4. Praca z określonymi standardami aktywności dla realizowanych zadań.
5. Zasady dokumentowania aktywności.
6. Identyfikacja przyczyn braku aktywności zgodnej z określonym standardem.
7. Kaskadowanie celów.
MODUŁ 4: Cele i zadania i ich przełożenie na pracownika.
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Zamiana intencji na cele w przypadku nie dotrzymywania standardów przez pracownika.
2. Zasady prowadzenia rozmów zorientowanych na cele.
3. Praktyka wyznaczania celów pracownikom.
- rozmowa planująca
- rozmowa monitorująca
- rozmowa rozliczająca
4. Poprawa skuteczności zadań w kontekście realizacji celów zespołowych.
Ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, studium przypadku, inscenizacja, mini wykład.