Informacje ogólne:
Czas trwania:
4 x 2 dni
Koszt uczestnictwa:
6.800 PLN netto za osobę + vat
Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, certyfikatu, sali szkoleniowej, sprzętu konferencyjnego i przerw kawowych dla Uczestników.
Powyższa kwota nie zawiera kosztów zakwaterowania oraz wyżywienia Uczestników szkolenia.
Harmonogram edycji:
GDAŃSK |
POZNAŃ |
|
|
7-8 września 2023 |
23-24 października 2023 |
5-6 października 2023 |
23-24 listopada 2023 |
2-3 listopada 2023 |
14-15 grudnia 2023 |
7-8 grudnia 2023 |
18-19 stycznia 2024 |
Opis szkolenia:
Projekt Akademii Mistrza kierujemy do kadry kierowniczej średniego i niższego szczebla.
Grupę szkoleniową tworzą mistrzowie / brygadziści / kierownicy, którzy bezpośrednio zarządzają zespołem pracowniczym.
Realizację szkoleń dla sektora produkcyjnego i przemysłowego rozpoczęliśmy w 2004 roku. Pierwsze zrealizowane projekty wynikały z potrzeby podnoszenia kompetencji miękkich naszych Klientów, były to szkolenia, w których szczególną uwagę przykładaliśmy do rozwoju umiejętności personelu produkcyjnego z zakresu zarządzania zespołem i rozwiązywania konfliktów w zespole oraz asertywnej komunikacji. Przez kolejne lata projekt w swym kształcie i zakresie merytorycznym ewoluował urastając do rangi Akademii Mistrza, zmieniając się w odpowiedzi na zmiany zachodzące na rynku.
Zdobyte przez nas doświadczenie pozwoliło nam wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i stworzyć projekt, który w finalnym prezentowanym Państwu czteromodułowym kształcie realizujemy od 2008 roku. Projekt AM nieustannie ewoluuje, biorąc pod uwagę zmieniające się otoczenie rynkowe i biznesowe, tak aby w pełni dopasować go do obecnych realiów rynkowych i pozwolić się rozwijać Państwa organizacjom.
Kompleksowy program systemowego rozwoju kompetencji miękkich pracowników z sektora produkcji stanowi naszą odpowiedź na trudności, których obecnie doświadczają zespoły produkcyjne i organizacje działające w otoczeniu silnej konkurencji.
Stawiana przez nas na pierwszym planie efektywność szkoleniowa ma za zadanie przełożyć się bezpośrednio na działania personalne i biznesowe naszych Klientów poprzez:
- wzrost utożsamiania się pracowników produkcyjnych z firmą, czyli budowania zespołów zaangażowanych w swoją pracę,
- zmniejszenie poziomu rotacji na stanowiskach robotniczych, ograniczając tym samym koszty firmy,
- poprawę jakości komunikacji w zespole na linii pracownik fizyczny– brygadzista/mistrz/kierownik, osiągając efekt synergii w komunikacji,
- zmniejszenie ilości popełnianych błędów na produkcji,
- zwiększenie poczucia odpowiedzialności za wynik pracy całego zespołu,
- konsolidację zespołu i poprawę jakości współpracy, budując dzięki temu większe zaangażowanie i efektywność,
- wzrost zaufania pracowników ze stanowisk robotniczych do ich przełożonych,
- wzrost motywacji i satysfakcji pracowników z pełnionych zadań i obowiązków,
- zwiększenie wydajności pracowników,
- skuteczne działanie liderów zespołów w obliczu występowania konfliktów i przekładania ich na siłę rozwoju organizacji.
Jesteśmy w pełni przekonani o właściwym doborze zawartości merytorycznej i narzędziowej projektu Akademii Mistrza, co potwierdzają nasi Klienci, stale współpracujący z Personel Profit.
Program szkolenia:
MODUŁ 1: Mistrz jako menedżer i lider
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Lider w zespole. Budowanie autorytetu lidera.
2. Cele biznesowe Firmy – rola i odpowiedzialność kierownika za ich realizację.
3. Efektywna informacja zwrotna.
MODUŁ 2: Zarządzanie zespołem. Konflikt w zespole.
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Fazy budowania zespołu. Narzędzia pracy z zespołem.
2. Zespół zadaniowy, ukierunkowany na realizację celu.
3. Przekazywanie trudnych i niepopularnych wiadomości.
4. Konflikt w zespole.
MODUŁ 3: Motywowanie zespołu. Automotywacja kierownika.
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Mój styl komunikacji – autoanaliza mistrza.
2. Techniki asertywne – wykorzystanie narzędzi asertywnej komunikacji w zarządzaniu zespołem.
3. Motywowanie pracowników.
4. Zarzuty ze strony pracowników.
MODUŁ 4: Rozmowa oceniająca pracownika.
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Ocena okresowa i bieżąca – cele.
2. Narzędzia oceny pracowników i ich zastosowanie.
3. Dokonywanie oceny pracownika.
4. Ocena pracownika – trudne sytuacje