Ludzie

Sylwia Marzec

Sylwia Marzec

Sylwia Marzec 45 lat, absolwentka socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego

 
Certyfikowany Trener Biznesu oraz Coach Umiejętności Menedżerskich oraz Menedżer Sprzedaży z ponad 13 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i coachingu oraz ponad blisko 10 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przez ponad 8 lat w Avon Cosmetics Polska.
W latach 2011-2013 zarządzała bezpośrednio 15 osobowym zespołem menedżerów, pośrednio 500 koordynatorów i 15 tysięcy konsultantów. Odpowiadała za realizację planów sprzedażowych, określonych celów i wskaźników biznesowych oraz generowanie wzrostu sprzedaży w regionie. Dbała o planowanie strategiczne, maksymalizację wyników sprzedażowych, optymalizowanie procesów, wprowadzanie i zarządzanie zmianą. W zakresie zarządzania ludźmi do jej obowiązków należała rekrutacja, indywidualna ocena,  motywowanie oraz rozwijanie kompetencji i umiejętności podległego zespołu poprzez szkolenia, coaching oraz training on the job, a także praca rozwojowa mająca na celu zwiększenie efektywności osobistej współpracowników. W latach 2006-2011 Sylwia związana była z Działem Szkoleń, gdzie odpowiedzialna była za dostarczenie właściwych szkoleń grupowych oraz sesji indywidualnych dla grupy menedżerów oraz koordynatorów. Dbała o merytoryczne oraz logistyczne przygotowanie, poprowadzenie oraz wdrożenie szkoleń rozwijających kluczowe umiejętności menedżerskie, zarządzanie sprzedażą  oraz rozwój efektywności osobistej. Prowadziła indywidualne sesje coachingowe oraz wspierała dział HR w przygotowaniu i prowadzeniu Assessment Centre i Development Centre. Zarządzała licznymi projektami w środowisku międzynarodowym. 

Zrealizowała ponad 1300 dni szkoleń, warsztatów, Assessment Centre i Development Centre oraz innych działań rozwojowych z obszaru miękkich umiejętności menedżerskich oraz kompetencji miękkich, obejmujących przede wszystkim tematy: komunikacja, zarządzanie czasem i efektywność osobista, przywództwo, zarządzanie zespołami, organizacja i planowanie pracy, zarządzanie przez cele, motywacja, coaching, autoprezentacja, prowadzenie spotkań grupowych, negocjacje, asertywność, radzenie sobie ze stresem.

Pracowała z menedżerami o dużych i rozbudowanych strukturach oraz z top managementem dużych korporacji a zwłaszcza firm produkcyjnych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich takich jak motywowanie, budowanie i zarządzanie zespołem, komunikacja zarządcza, prowadzenie rozmów z pracownikami, oceny okresowe, delegowanie zadań.  Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem i efektywności osobistej, planowania i zarządzania zadaniami, budowania efektywnych zespołów.

 

Realizowała programy szkoleniowe i rozwojowe dla wielu organizacji m.in. Bank BZ WBK, WSB, BPH, Renault Group, Raben Logistics, Takeda, Zelmer/BSH, Dr.Oetker, Skoda, Warta, BSH, PGNiG, Sii, Frosta, Cersanit, Oriflame, VW Group i wiele innych.