Ludzie

Sylwia Marzec

Sylwia Marzec

Sylwia Marzec 40 lat, absolwentka socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego

 
Certyfikowany Trener Biznesu (ponad 600 dni szkoleniowych) oraz Coach Umiejętności Menedżerskich oraz Menedżer Sprzedaży z ponad 8 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i coachingu oraz ponad blisko 10 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przez ponad 8 lat w Avon Cosmetics Polska.
W latach 2011-2013 zarządzała bezpośrednio 15 osobowym zespołem menedżerów, pośrednio 500 koordynatorów i 15 tysięcy konsultantów. Odpowiadała za realizację planów sprzedażowych, określonych celów i wskaźników biznesowych oraz generowanie wzrostu sprzedaży w regionie. Dbała o planowanie strategiczne, maksymalizację wyników sprzedażowych, optymalizowanie procesów, wprowadzanie i zarządzanie zmianą. W zakresie zarządzania ludźmi do jej obowiązków należała rekrutacja, indywidualna ocena,  motywowanie oraz rozwijanie kompetencji i umiejętności podległego zespołu poprzez szkolenia, coaching oraz training on the job, a także praca rozwojowa mająca na celu zwiększenie efektywności osobistej współpracowników. W latach 2006-2011 Sylwia związana była z Działem Szkoleń, gdzie odpowiedzialna była za dostarczenie właściwych szkoleń grupowych oraz sesji indywidualnych dla grupy menedżerów oraz koordynatorów. Dbała o merytoryczne oraz logistyczne przygotowanie, poprowadzenie oraz wdrożenie szkoleń rozwijających kluczowe umiejętności menedżerskie, zarządzanie sprzedażą  oraz rozwój efektywności osobistej. Prowadziła indywidualne sesje coachingowe oraz wspierała dział HR w przygotowaniu i prowadzeniu Assessment Centre i Development Centre. Zarządzała licznymi projektami w środowisku międzynarodowym. W latach 2001-2005 współpracowała z siecią szkół Els-Bell School of English w roli Course Managera odpowiadając bezpośrednio za realizację sprzedaży kursów językowych oraz funkcjonowanie oddziału w Gdańsku.

Zrealizowała ponad 500 dni szkoleń, warsztatów, Assessment Centre i Development Centre oraz innych działań rozwojowych z obszaru miękkich umiejętności menedżerskich oraz kompetencji miękkich, obejmujących przede wszystkim tematy: komunikacja, zarządzanie czasem i efektywność osobista, przywództwo, zarządzanie zespołami, organizacja i planowanie pracy, zarządzanie przez cele, motywacja, coaching, autoprezentacja, prowadzenie spotkań grupowych, negocjacje, asertywność, radzenie sobie ze stresem.

Pracowała z menedżerami takich firm jak: Bank BZ WBK, BPH, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska, IPF, WSB, Volkswagen Group.