Ludzie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Katarzyna Poleszak-Jakubowska, magister psychologii. Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku Psychologia, na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalizacja: psychologia kliniczna i biznesu. Absolwentka Podyplomowych Studiów Human Resourses w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.  Trener Personel Profit.

Zrealizowała samodzielnie ponad 1000 dni szkoleniowych oraz ponad 500 dni działań doradczych. Przygotowywała i realizowała Assessment & Development Center dla firm, realizowała procesy rekrutacyjne.
Od 2012r. Certyfikowany Coach EMCC (European Mentoring & Coaching Council).

Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, z zakresu sprzedaży, obsługi klienta,  coachingu oraz umiejętności osobistych: automotywacji, skutecznej prezentacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem.  Prowadzi bezpośredni coaching handlowców i menadżerów.

Realizowała szkolenia dla:BPH SA, Koncern Energetyczny ENERGA SA, Łódzki Zakład Energetyczny SA, ENERGA Obrót SP. Z O.O., PGE Dystrybucja Warszawa, PGE Dystrybucja Łódź, PGE Obrót Łódź, Nova System, Nordea Bank, Bank Spółdzielczy Sztum, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Skoda Auto Polska, English Unlimited, Marion, Volkswagen Gropup Polska S.A.

W latach 2007-2012 zarządzała firmą reklamową o zasięgu ogólnopolskim na stanowisku CEO. Współpracowała z firmami produkcyjnymi i dystybucyjnymi branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Odpowiadała za budowanie strategii rozwoju firmy, sprzedaż, budowanie standardów pracy, bieżące działania operacyjne, nadzór projektów, motywowanie i ocenę pracowników.Tworzyła procedury pozwalające optymalizować koszty działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi klienta.

Pracuje z wykorzystaniem metodologii i narzędzi Extended DISC Proffessional System jak i Teorii Ról Zespołowych Belbin UK. Prowadzi diagnozę potrzeb szkoleniowych metodą CDP.

Prywatnie Kasia preferuje aktywny wypoczynek, klasykę kina, interesuje się teoriami komunikacji.