Dorota Maklewska
Trenerka budowania marki osobistej i marki pracodawcy w mediach społecznościowych.
Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami. Tworzyła strategie employer brandingowe, projektowała strategie rekrutacji i szkolenia dla rekruterów i klientów z obszaru EMEA.
Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.
Pomaga organizacjom i profesjonalistom dostrzec potencjał mediów społecznościowych w kontekście ich widoczności i zauważalności na rynku.
Jej celem jest sprawić, by media społecznościowe były miejscem użytecznym, życzliwym i przyjaznym, a przede wszystkim działały na korzyść prowadzonego przez Klienta biznesu.
Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, w pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie improwizacyjne i narzędzia coachingu prowokatywnego.
Pasjonatka żeglarstwa!