Informacje ogólne:
Czas trwania:
2 dni
Koszt uczestnictwa:
1490 PLN netto za osobę + vat
Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, certyfikatu, sali szkoleniowej, sprzętu konferencyjnego i przerw kawowych dla Uczestników.
Powyższa kwota nie zawiera kosztów zakwaterowania oraz wyżywienia Uczestników szkolenia.
Opis szkolenia:
ZAŁOŻENIA SZKOLENIA:
MODUŁ 1: Planowanie pracy i delegowanie zadań pracowników
OPIS MODUŁU:
W tym module skupimy się na skutecznych technikach planowania zadań dla oraz ich delegowaniu.
Wyjaśnimy etapy rozwoju zawodowego i skupimy się na odpowiednich sposobach dobierania zadań, ich komunikowaniu oraz wyznaczaniu obszarów odpowiedzialności.
Pokażemy, że realizowanie założonych celów wymaga świadomego delegowania zadań .
Uświadomimy, że kluczem do odpowiedniego delegowania zadań jest analiza rozwoju zawodowego poszczególnych członków zespołu.
Wskażemy, że delegowanie zadań jest doskonałym motywatorem pozafinansowym. Pokażemy, że to samo zadanie delegowane dwóm członkom zespołu o różnym poziomie rozwoju zawodowego może być czynnikiem motywującym lub całkowicie demotywującym.
Przyjrzymy się sposobom monitorowania realizacji zadań i narzędziom kontrolnym. Omówimy w jaki sposób monitorować i kontrolować poziom realizacji zadań oraz ich egzekwowania.
MODUŁ 2 : Motywowanie pozamaterialne zespołu i jego poszczególnych członków
OPIS MODUŁU:
Zaprezentujemy, jak pracować z różnymi motywatorami na co dzień, by utrzymać wysoki poziom motywacji w swoim zespole.
Uświadomimy , że motywacja jest kluczowym kryterium efektywności zespołu .
Pokażemy, w jaki sposób aktywizować zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną motywację do działania.
Wskażemy, jak pracować z różnymi typami motywacyjnymi, by maksymalnie wykorzystać potencjał grupy.
Wykażemy różnice motywatorów wpływających na każdego z nas
Będziemy pracować nad tym, by poprzez umiejętnie dobrane motywatory oddziaływać na rozwój zespołu i jego poszczególnych członków.
MODUŁ 3 : Rozmowy kierownicze
OPIS MODUŁU:
Ten moduł w pełni poświęcimy na intensywny trening umiejętności związanych z prowadzeniem rozmów kierowniczych. Skupimy się na technikach prowadzenia rozmów w przypadku zlecania zadań, bieżącej oceny oraz egzekwowania poleceń.
Nauczymy się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej w kontekście: planowania, zlecania i delegowania zadań. Całość modułu zakończy się wypracowaniem najlepszych praktyk i zasad, dołączonych do bazy wiedzy.
MODUŁ 4 : Konflikt w zespole i rozwiązywanie sytuacji trudnych
OPIS MODUŁU:
Celem tego modułu będzie przyjrzenie się sytuacjom konfliktowym, które pojawiają się niemal zawsze w grupie, niezależnie, czy jest to konflikt otwarty czy utajniony.
Poznamy strategie działania w tego typu sytuacjach oraz pomożemy uświadomić , co jest charakterystycznym zachowaniem .
Przeanalizujemy sposoby rozwiązywania sytuacji trudnych w grupie i dzięki odpowiednim ćwiczeniom nabędziemy praktycznych umiejętności z tym związanych.
Przedmiotem naszych dyskusji będzie opracowanie technik rozwiązywania problemów stojących przed grupą, tak aby móc tym procesem świadomie sterować i pobudzać do kreatywności .
Moduł zakończymy ćwiczeniem, którego celem będzie świadome wywołanie efektu synergii na bazie wiedzy i umiejętności uzyskanych w trakcie całego szkolenia.
Uczestnik otrzymuje:
*nagranie video ze swojego wystąpienia
*informację zwrotną po szkoleniu
*kontakt mailowy i telefoniczny do trenera
*materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej
Program szkolenia:
MODUŁ 1: Planowanie pracy i delegowanie zadań pracownikom.
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1.Poziomy zadowolenia zawodowego pracowników.
2.Sposoby monitorowania realizacji zadań.
3.Monitoring, wsparcie/korekta, rozliczenie celów.
Działania menedżera.
4.Narzędzia kontrolne w realizacji zadań.
MODUŁ 2: Motywowanie pozamaterialne zespołu i jego poszczególnych członków
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1.Motywatory pozafinansowe w codziennym funkcjonowaniu zespołu.
2.Motywacja zespołu i pracownika kluczem do ich efektywności. Zewnętrzna i wewnętrzna motywacja.
3.Typy motywacyjne DNA.
4.Techniki motywacyjne a rozwój zespołu i pracowników
MODUŁ 3: Rozmowy kierownicze:
/Schematy rozmów w obszarze delegowania, kontrolowania realizacji zadań/
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1.Trening umiejętności prowadzenia rozmów.
2.Wypracowanie schematów rozmowy delegującej, kontrolnej.
3.Informacja zwrotna w realizacji zadań.
MODUŁ 4: Konflikt w zespole i rozwiązywanie sytuacji trudnych
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Przyczyny konfliktu w grupie.
2. Strategie działania w sytuacji konfliktowej.
3. Rozwiązywanie problemów przez zespół.
4. Pobudzanie kreatywności w grupie