Informacje ogólne:
Czas trwania:
2 dni
Koszt uczestnictwa:
1090 zł za osobę + vat
Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, certyfikatu, sali szkoleniowej, sprzętu konferencyjnego i przerw kawowych dla Uczestników.
Powyższa kwota nie zawiera kosztów zakwaterowania oraz wyżywienia Uczestników szkolenia.
Opis szkolenia:
MODUŁ 1: Budowanie dobrego kontaktu z Klientem
OPIS MODUŁU:
W otwierającym module skoncentrujemy się na umiejętności nawiązywania kontaktu oraz utrzymywania dobrych relacji z klientem. Wypracujemy sposoby stworzenia przyjaznej atmosfery w kontakcie z klientem. Uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie ma w rozmowie z nim odsłanianie swoich intencji oraz zbudowanie możliwości do poznania się. W tym miejscu pokażemy uczestnikom drogę do aktywnego poznawania partnera, a także do radzenia sobie z często występującym oporem klienta, szczególnie podczas wstępnej fazy rozmowy. Zastanowimy się, co stanowi o sile w prowadzeniu skutecznej rozmowy handlowej oraz, które obszary decydują o powodzeniu w rozmowie sprzedażowej.
MODUŁ 2 : Aktywne pozyskiwanie klienta
OPIS MODUŁU:
W tej części szkolenia będziemy zajmować się rozwijaniem umiejętności budowania bazy własnych klientów. Skoncentrujemy się na kluczowej umiejętności w drodze do budowania sprzedaży, czyli odpowiemy na czym polega prospecting. Odnajdziemy sposoby, by w aktywny i zaangażowany sposób rozwijać i poszerzać grupę klientów. Omówimy znaczenie siły rekomendacji, poleceń oraz zdiagnozujemy, co stanowi o powodzeniu w docieraniu do nowych, potencjalnych klientów.
MODUŁ 3 : Etapy rozmowy handlowej
OPIS MODUŁU:
W tym module skupimy się na rozpoznaniu składowych części w prowadzeniu rozmowy handlowej z klientem. Omówimy poszczególne etapy ścieżki sprzedaży, a następnie wyłonimy potencjalne pułapki stosowane przez handlowców. Skoncentrujemy się na kreowaniu potrzeb klienta i znajdowaniu sposobów na wzmocnienie korzyści widzianych z perspektywy klienta. Wypracujemy model prezentacji produktu w oparciu o zastosowanie języka korzyści. Zidentyfikujemy źródła pojawiania się wątpliwości ze strony klienta, a także wyłonimy główne obszary odpowiedzialne za pojawiające się obiekcje. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z technikami radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów oraz przećwiczyć praktyczne zastosowanie ich w kontakcie z klientem. Wykorzystamy także sztukę negocjacji w procesie finalizowania sprzedaży.
MODUŁ 4 : Budowanie sprzedaży
OPIS MODUŁU:
W tym module tematem przewodnim będzie rozpoznanie źródeł sprzedaży. Ta część szkolenia w głównej mierze polega na poznaniu i omówieniu technik zwiększania sprzedaży, a następnie ćwiczeniu zastosowania wybranych w potencjalnym kontakcie z klientem. Skupimy uwagę na budowaniu koszyka sprzedażowego z zastosowaniem wybranych techniki sprzedaży oraz wykorzystaniem promocji i ofert specjalnych. Jednym z ważnych elementów w tym module będzie wyłonienie potencjalnych i nierzadko stosowanych "gier" klientów, a co najistotniejsze poznanie sposobów ich rozbrojenia. Na zakończenie omówimy, jaką rolę pełni aktywna postawa handlowca w połączeniu z umiejętnościami budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientem.
Uczestnik otrzymuje:
*nagranie video ze swojego wystąpienia
*informację zwrotną po szkoleniu
*kontakt mailowy i telefoniczny do trenera
*materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej
Program szkolenia:
MODUŁ 1: Budowanie dobrego kontaktu z Klientem
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. W jaki sposób rozwijać umiejętność budowania relacji z klientem.
2. Pozytywna transakcja psychologiczna
3. Daj się poznać, rola otwarcia w rozmowie handlowej.
4. Sztuka wykorzystania „trudnych pytań”.
5. W jaki sposób rozwinąć umiejętność słuchania z zastosowaniem parafrazy.
6. Jak poradzić sobie z oporem klienta na wstępie.
7.Klucz do powodzenia w rozmowie z klientem.
MODUŁ 2: Aktywne pozyskiwanie klienta
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Prospecting- aktywne budowanie bazy klientów.
2. Siła rekomendacji, poleceń w wykorzystaniu potencjału sprzedażowego.
3. Czynniki decydujące o wyborze klienta.
4. Unikanie rutyny i stereotypowego podejścia do klienta.
MODUŁ 3: Etapy rozmowy handlowej
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Rozróżnienie typów sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów dystrybucji.
2. Etapy i ścieżki sprzedaży.
3. Pierwsze zagrywki i pułapki handlowców.
4. Diagnozowanie i kreowanie potrzeb klienta.
5. Zastosowanie języka korzyści w rozmowie z klientem.
6. Obiekcje – dobry sygnał od klienta, czyli o sztuce radzenia sobie z pokonaniem zastrzeżeń klienta.
7. Techniki finalizowania sprzedaży.
MODUŁ 4: Budowanie sprzedaży
ZAŁOŻENIA MODUŁU:
1. Rozpoznawanie interesów klienta.
2. Techniki zwiększania sprzedaży.
3. Umiejętność budowania koszyka sprzedaży.
4. Typy gier klientów i sposoby ich rozbrojenia.
5. Rola aktywnej postawy handlowca w drodze do sukcesów sprzedażowych.