SZKOLENIA OTWARTE

Rozwój w zmianie. Warsztat on-line

Szkolenie kierujemy do menadżerów, kierowników liniowych, kadry zarządzającej. W tym kontekście, efektywne wykorzystanie wewnętrznych zasobów wymaga głębokiego zrozumienia potrzeb oraz ewentualnych ograniczeń na poziomie organizacyjnym, zespołowym i indywidualnym. Umożliwia to lepsze zarządzanie ryzykami, a co za tym idzie wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych, a także szybsze „wychwytywanie” szans. Niezmiernie ważne są przy tym: umiejętność reagowania „tu i teraz” oraz niwelowanie napięć.

Informacje ogólne:

Czas trwania: 2 h
Koszt: 
Opcja 1: Warsztat grupowy minimum 8 a max 12 osób: 250 PLN netto/osoba
Opcja 2: warsztat indywidualny: 450 PLN netto/osoba
 
Warsztat w godzinach 10:00 -12:00
 
DEDYKOWANI TRENERZY:

Konsultantka, trenerka, akredytowany coach ACC ICF.
Ma ponad 15 lat doświadczenia biznesowego w branży linii lotniczych  w obszarach sprzedaży i obsługi klienta, w tym 7 lat na stanowiskach menedżerskich.
Główne obszary specjalizacji trenerskiej i doradczej to obsługa klienta i sprzedaż oraz rozwój przywództwa i umiejętności menedżerskich.
Wspiera Klientów zarówno w osiąganiu celów osobistych, jak i w zwiększaniu efektywności i skuteczności zespołowej. Pracuje z menedżerami różnego szczebla od liniowych do top menegement.
Obszar  jej specjalizacji to  projekty z zakresu Customer Experience oraz  projekty skupione na rozwijaniu kompetencji miękkich takich jak efektywna komunikacja i budowanie relacji , zarządzanie zespołem i współpraca w zespołach, budowanie autorytetu, zarządzanie  zmianą. Na swoim koncie ma ponad 1000 dni szkoleniowych.

Współpracowała z takimi  firmami jak  Skoda, Volkswagen Group Polska, Philips Healthcare, Inter Cars, Scania Polska, Polpharma, CTDI Polska, Kuehne+Nagel, BGŻ BNP Paribas, Leroy Merlin, Novartis Pharma AG, Raben Polska, Wezyr Holidays, Eurocash, Inter Cars, Kuehne+Nagel, DSV, Skoda, Bank BPH, BZWBK, BZWBK Aviva.

Opis szkolenia:

Podczas 120-minutowego warsztat uzyskasz odpowiedź na kilka ważnych w kontekście wykorzystywania zmiany do rozwoju pytań – w tym m.in.:
 
1. Jak rozwiązywać właściwe problemy, zamiast walczyć z objawami.
• Cykl rozwiązywania problemów w praktyce zawodowej.
• Redefiniowanie problemów w celu ograniczania wdrożeń bez przyszłości.
• Przegląd narzędzi wspierających dochodzenie do źródła wyzwania.
 
2. Jak identyfikować potrzeby członków zespołu, zanim (jeśli w ogóle) sami o tym powiedzą.
• Indywidualne tempo adaptacji w zmianie.
• Aktywne słuchanie i praca z otwierającymi pytaniami.
 
3. Jak twórczo zespołowo przechodzić od „niedasię” do „chcemy to robić”.
• Znane metody ustalania celów w nowej odsłonie dzięki wybranym narzędziom Design Thinking.
• Metody rozpisywania celów w celu zwiększenia efektywności w działaniu.