SZKOLENIA OTWARTE

Employer Branding - Ambasador Marki Pracodawcy. Warsztat on-line.

Szkolenie mające na celu nauczyć uczestników efektywnego wykorzystania Social Media do stworzenia profesjonalnego profilu i personal brandingu Ambasadorów Marki.

Informacje ogólne:

Czas trwania: 4 sesje po 2 godziny dydaktyczne  łącznie 8 godzin dydaktycznych  zajęć.
(8 godzin dydaktycznych - 45 min x 8= 360 minut)
Cena:

Opcja 1: Warsztat grupowy minimum 8 a max 12 osób: 690 pln neto /osobę.
Opcja 2: warsztat indywidualny: do indywidualnego ustalenia.

Opis szkolenia:

Jeszcze nigdy nie było tak łatwo promować się na dużą skalę dzięki Social Media, które dają ogromne możliwości promowania marki pracodawcy. Odbiorcy jednak są wymagający. Marka lubiana jest tylko wtedy gdy jest autentyczna. Tylko co to znaczy być autentycznym w Social Media?
Co pokazywać i jak pisać, by ludzie chcieli nas obserwować, a przy tym, by nie zatracić autentyczności?
W trakcie naszego szkolenia uczestnicy zrobią audyt obecnego wizerunku w sieci, poznają narzędzia do budowania silnej marki oraz dowiedzą się jak tworzyć komunikację w Social Media.
Dzięki pracy warsztatowej uczestnicy zaczną jeszcze świadomiej dbać o swój wizerunek w sieci, poznają specyfikę Social Mediów oraz możliwości jakie daje każdy kanał.

Celami szczegółowymi  szkolenia są:
• Budowanie wizerunku ambasadora marki pracodawcy w mediach społecznościowych (głównie: 
LinkedIn, Instagram, Facebook, Twitter) - gdzie, jak, jak często, w jakiej formie i z jakim komunikatem zaistnieć oraz w jaki sposób realizowane działania i projekty komunikować bazując na atrybutach marki pracodawcy. 

• Opanowanie zarówno narzędzi- funkcjonalności, jakie oferują poszczególne social media, narzędzi technicznych wykorzystywanych do stworzenia przekazu jak i budowania efektywnego przekazu. 

• Przedstawienie najważniejszych informacji dot. budowania marki osobistej (na czym polega, jak pozycjonować siebie na rynku, na co zwracać uwagę, jakich błędów nie popełniać, w jaki sposób dobierać aktywności) 


Realizacja szkolenia pozwoli uczestnikom  na osiągnięcie następujących rezultatów:
• dowiedzą się czym jest marka osobista i dlaczego warto o nią dbać w sieci,
• określą fundamenty marki i jej cechy charakterystyczne,
• zbadają swoją grupę docelową,
• poznają specyfikę, funkcjonalność oraz możliwości jakie dają media społecznościowe,
• nauczą się budować profesjonalne profile,
• będą tworzyć przemyślaną i spójną komunikację w sieci,
• poznają wskazówki, które warto wykorzystać by tworzyć treści atrakcyjne dla grupy docelowej,
• stworzą swoją strategię komunikacji w mediach społecznościowych  zgodną z EVP pracodawcy.

Program szkolenia:

MODUŁ 1: PERSONAL BRANDING

ZAŁOŻENIA MODUŁU:

1. Czym jest marka osobista i jak ją budować.
2. Analiza przykładów komunikacji w Social Media i reakcji odbiorców.

MODUŁ 2.SPECYFIKA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

ZAŁOŻENIA MODUŁU:

1. Charakterystyka kanałw SM- funkcje i różnice.
2. Dobre i złe praktyki budowania marki przez SM.

MODUŁ 3: BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ

ZAŁOŻENIA MODUŁU:

1. Fundamenty marki osobistej.
2. Audyt obecnego wizerunku osobistego.
3. Tworzenie profesjonalnego profilu osobowego w wybranych kanałach SM.

MODUŁ 4: TWORZENIE KOMUNIKACJI W  SM

ZAŁOŻENIA MODUŁU:

1. Wykorzystanie EVP pracodawcy w tworzeniu własnych komunikatów.
2. Dostosowanie konwencji komunikacji do grupy docelowej- ćwiczenia indywidualne.
3. Stworzenie strategii komunikacji na podstawie sprawdzonych schematów.