Ocena kompetencji pracowników

Ocena kompetencji pracowników

KIEDY DECYDOWAĆ SIĘ NA OCENĘ KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Ocena kompetencji personelu jest konieczna, gdy chcecie Państwo:
  • zidentyfikować mocne strony pracowników i w efekcie powierzyć im kluczowe biznesowo zadania,
  • określić obszary do rozwoju i dokonać diagnozy potrzeb szkoleniowych,
  • planować ścieżki karier zawodowych personelu,
  • tworzyć rezerwy kadrowe w Firmie.

JAKICH KORZYŚCI NALEŻY SPODZIEWAĆ SIĘ PO DOKONANEJ OCENIE

Dokonanie oceny kompetencji personelu przyniesie Państwa Firmie wymierne korzyści w postaci:
  • uzyskania informacji na temat potencjału kompetencyjnego w Firmie,
  • otrzymania indywidualnych raportów kompetencji pracownika, z uwzględnieniem jego silnych stron oraz obszarów rozwojowych,
  • przekazania pracownikom informacji zwrotnej dotyczącej ich zawodowych kompetencji,
  • wykorzystania wyników oceny w planowaniu zasobów ludzkich pod kątem przyszłej strategii Firmy,
  • możliwości pełniejszego wykorzystania kompetencji personelu w sytuacji zmian, np. organizacyjnych.

W JAKI SPOSÓB DOKONUJEMY OCENY KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Prowadzona przez nas ocena kompetencji zawodowych odbywa się w następujący sposób:
  • poznajemy aktualne i planowane zadania na poszczególnych stanowiskach,
  • sporządzamy profile kompetencyjne,
  • dobieramy metody badania indywidualnych kompetencji,
  • przeprowadzamy sesje diagnostyczne,
  • przygotowujemy raport z przeprowadzonych badań wraz z wnioskami i zaleceniami.