Badanie poziomu statysfakcji pracowników
KIEDY DECYDOWAĆ SIĘ NA DIAGNOZĘ POZIOMU SATYSFAKCJI PERSONELU
Określenie i poznanie poziomu zadowolenia pracowników w Państwa Firmie jest konieczne gdy chcecie Państwo:
- uzyskać informację od pracowników na temat ich poczucia samorealizacji i rozwoju swojej kariery zawodowej w Firmie,
- zbadać poziom identyfikacji z Firmą,
- zbadać poziom motywacji do pracy i rozwoju zawodowego,
- uzyskać informację, jak pracownicy postrzegają kulturę organizacyjną,
- ocenić efektywność komunikacji wewnątrz Państwa Firmy,
- zidentyfikować czynniki, które pozytywnie i negatywnie mogą wpływać na zmiany satysfakcji:
- ocena efektywności przywództwa na różnych szczeblach zarządzania;
- identyfikacja potencjalnych zagrożeń.
JAKIE KORZYŚCI PRZYNIESIE WDROŻONY SYSTEM MOTYWACYJNY
Zbudowanie i wprowadzenie sprawnego systemu motywacyjnego przyniesie Państwu korzyści w postaci:
- zwiększonego zaangażowania pracowników w wykonywane zadania,
- zwiększenia wydajności i efektywności pracy personelu,
- zmniejszenia liczby defektów i błędów w czynnościach zawodowych pracowników,
- zmniejszenia absencji,
- ograniczenia wahań produkcji i sprzedaży.
W JAKI SPOSÓB TWORZYMY I WDRAŻAMY SYSTEMY MOTYWACYJNE
Stworzenie i wdrożenie efektywnego systemu motywacyjnego w Państwa Firmie odbywa się w następujący sposób:
opisujemy i oceniamy istniejące w Państwa Firmie stanowiska pracy. Pracujemy według kryteriów:
- co pracownik musi wykonać
- co pracownik powinien wykonać,
- co pracownik może wykonać,
- wyceniamy stanowiska pracy,
- budujemy siatkę stanowisk,
- diagnozujemy możliwe do wdrożenia w Państwa Firmie czynniki motywacyjne,
- tworzymy i wdrażamy spójny system zależności środków motywacyjnych od wyników pracy