Badanie poziomu statysfakcji pracowników

Badanie poziomu statysfakcji pracowników

KIEDY DECYDOWAĆ SIĘ NA DIAGNOZĘ POZIOMU SATYSFAKCJI PERSONELU

Określenie i poznanie poziomu zadowolenia pracowników w Państwa Firmie jest konieczne gdy chcecie Państwo:
  • uzyskać informację od pracowników na temat ich poczucia samorealizacji i rozwoju swojej kariery zawodowej w Firmie,
  • zbadać poziom identyfikacji z Firmą,
  • zbadać poziom motywacji do pracy i rozwoju zawodowego,
  • uzyskać informację, jak pracownicy postrzegają kulturę organizacyjną,
  • ocenić efektywność komunikacji wewnątrz Państwa Firmy,
  • zidentyfikować czynniki, które pozytywnie i negatywnie mogą wpływać na zmiany satysfakcji:
- ocena efektywności przywództwa na różnych szczeblach zarządzania;
- identyfikacja potencjalnych zagrożeń.

JAKIE KORZYŚCI PRZYNIESIE WDROŻONY SYSTEM MOTYWACYJNY

Zbudowanie i wprowadzenie sprawnego systemu motywacyjnego przyniesie Państwu korzyści w postaci:
  • zwiększonego zaangażowania pracowników w wykonywane zadania,
  • zwiększenia wydajności i efektywności pracy personelu,
  • zmniejszenia liczby defektów i błędów w czynnościach zawodowych pracowników,
  • zmniejszenia absencji,
  • ograniczenia wahań produkcji i sprzedaży.

W JAKI SPOSÓB TWORZYMY I WDRAŻAMY SYSTEMY MOTYWACYJNE

Stworzenie i wdrożenie efektywnego systemu motywacyjnego w Państwa Firmie odbywa się w następujący sposób:
opisujemy i oceniamy istniejące w Państwa Firmie stanowiska pracy. Pracujemy według kryteriów:
- co pracownik musi wykonać
- co pracownik powinien wykonać,
- co pracownik może wykonać,
  • wyceniamy stanowiska pracy,
  • budujemy siatkę stanowisk,
  • diagnozujemy możliwe do wdrożenia w Państwa Firmie czynniki motywacyjne,
  • tworzymy i wdrażamy spójny system zależności środków motywacyjnych od wyników pracy