Projekty UE

Projekty UE

ZAŁOŻENIA OGÓLNE:

Projekt rozwoju zaawansowanych kompetencji trenerskich jest projektem zamkniętym, dedykowanym zrekrutowanej na etapie budowania projektu grupie uczestników.
Projekt ma charakter zindywidualizowany, i jego zawartość jest oparta na wynikach przeprowadzonej diagnozy potrzeb uczestników.

GRUPA DOCELOWA:

Projekt dedykujemy wyłącznie doświadczonym zawodowo trenerom, spełniającym
następujące kryteria:

  • udokumentowane doświadczenie zawodowe,
  • minimum bazalny poziom rozwoju kompetencji trenerskich,
  • stanowisko w organizacji: trener, lub w opisie stanowiska: zakres działań:
  • prowadzenie szkoleń,
  • trener nie korzystał ze wsparcia w ramach I konkursu z EFS na rozwój kompetencji
  • trenerskich.

PROGRAM PROJEKTU: 

W ramach omawianego projektu planowana jest realizacja następujących działań:
1/ pięć dwudniowych szkoleń (dla każdej z grup) z następujących tematów:

SZKOLENIE 1: Diagnoza potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń.
SZKOLENIE 2: Aktywizujące metody prowadzenia szkoleń.
SZKOLENIE 3: Trudne sytuacje zawodowe w pracy z grupą.
SZKOLENIE 4: Ocena efektywności szkoleń.
SZKOLENIE 5: Rozwijanie praktycznych umiejętności biznesowych.
Szkolenia zostały zaplanowane w okresie od października 2009 do czerwca 2011 r.,
średnio w trzymiesięcznych odstępach czasowych.

2/ coaching indywidualny (dla uczestnika):

  • 10 jednodniowych indywidualnych spotkań coachingowych,

Pomiędzy sesjami szkoleniowymi każdy z uczestników realizuje indywidualny coaching rozwojowy.

Zostały przyjęte następujące założenia dotyczące realizacji coachingu indywidualnego:

1/ Wszystkie indywidualne spotkania coachingowe odbywają się w miejscu pracy trenera, w jego naturalnym środowisku zawodowym. Celem indywidualnego coachingu jest rozwój kompetencji trenera, niezbędnych w wykonywaniu jego obowiązków zawodowych. 
Minimum 50% sesji coachingowych odbędzie się w trakcie realizacji szkolenia przez coachowanego trenera.

2/ Sesje coachingowe odbywają się pomiędzy szkoleniami, średnio co 1,5 miesiąca.
Sesje coachingowe realizowane w takim cyklu pozwalają uczestnikowi, przy wsparciu
coacha, skutecznie wdrożyć nabyte na szkoleniach kompetencje.
Pierwsza sesja coachingowa została zaplanowana po uczestnictwie trenera w pierwszym szkoleniu.

3/ Łącznie w projekcie trener odbywa 10 indywidualnych spotkań z coachem.

4/ Cele coachingu są ustalane indywidualnie.
Pierwsza sesja coachingowa kończy się przygotowaniem przez coacha Bilansu Otwarcia, określającego indywidualne luki kompetencyjne trenera na starcie projektu, i pozwalającego naszkicować plan pracy na kolejnych 9 spotkań.
Cele na poziomie poszczególnych spotkań coachingowych są ustalane na zakończenie
sesji coachingowej.

3/ wsparcie dla grupy:

  • 10 jednodniowych spotkań coachingowych na platformie internetowej, via czat.

W ramach projektu planujemy realizację 10 jednodniowych sesji coachingowych na platformie internetowej. 

CZAS TRWANIA PROJEKTU:

Projekt jest realizowany w okresie od września 2009 do czerwca 2011.

KOSZT UCZESTNICTWA W PROJEKCIE:

Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne.
Projekt Szkoła Trenerów Personel Profit realizowany przez Personel Profit Sp. z o.o. na podstawie Umowy nr RZL/POKL 2.2.2-014/4/1/2/006/2009 zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
www.efs.gov.pl